6 månader m. Hjärtat.

6 månader idag för mig och Älsklingen.
½halvår har redan gått. Det går väldigt snabbt när man trivs i sitt sällskap.
Man svävar på moln vart man än går.

Åkte hem idag från Chrisotoffer. Men funderar skarpt på att ta mig ner dit igen,
då man är ledig Onsdag och Torsdag.
Men jag ska fundera vidare på det.

Helgen bjöds det på mys, fest och film.
Lördagen spenderade vi i Malmö på ikea. Jag fick hem en handukshängare och en vitlökspress.
På kvällen så åkte vi in ti Ystad med Mange och drack vin.
Det blev ingen utgång för mig o Christoffer, Vi tog sista tåget hem vid 24 ist.
Orka sova över hos någon annan nej tack.
Så på Söndagen så renoverade Christoffer vidare på hans kök. Medans jag kollade på film.
På kvällen när han var klar så mös vi ihop med Ben & Jerry -mums-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0