Framsteg & kärleksförklaring.

Köket går i framsteg, och igår så fick jag denna bilden av Christoffer.
Fogat och klart och bänkskivan, spisen och vasken är på plats. Det blir så jäkla fint!
Jag är så himla stolt över Christoffer, han är så duktig så duktig


Till Christoffer mitt allt.
Jag är så tacksam över att ha träffat dig.
Du gör mitt liv både ljusare och bättre.
Tack vara dig är jag en bättre person, det är vad jag själv känner.
Tänk om vi aldrig hade träffat varandra den där kvällen i Ystad för 5år sen,
då kan jag aldrig tänka mig att vi hade hittat varandra idag.

Tänk vad saker o ting kan spela roll i framtiden vad man gjorde för 5 år sen.
Inte kunde jag i min vildaste fantasi tro att mitt lilla strul med dig kunde spela någon roll
i min framtid.
Jag tror absolut på ödet, och det som hände mellan oss ser jag som det.
Nej du Älskling, jag är så lycklig och mer lycklig blir jag för varje dag som går.
Jag vet äntligen hur det kännas att Älska och att Älskas.

Ja detta var bara en snutt av vad jag känner för dig Christoffer,
men det hoppas jag du visste redan <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint du kan skriva Mikaela, förstår att du känner så, han är en fin kille din Stoffe. Ödet är härligt eller hur?

2010-02-23 @ 18:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0