Min dag imorgon.

Imorgon är det Fredag igen. Känns väldigt bra, och ännu bättre att jag är Ledig hela Fredagen!
Igår fick jag exakt det jag ville ge till Christoffer på Alla <3 dag.
Inget speciellt, men hoppas han blir glad.
När jag ändå var på stan så passade jag på att kolla lite på torget efter färska blommor.
Jag hittade några st för 45kr som nu står och ser vackra ut på mitt vardagsbord.

Imorgon på min lediga dag ska jag ner på stan igen och inhandla mig en målarduk.
Tänkte måla nått snabbt till Christoffer som han ska få sätta upp i Sovrummet.
Jag bara översvämmar den lilla stackarn med tavlor hit o dit,
men tror inte han har något imot det. jag hoppas han säger till mig isf =)

Nu ska jag läsa nya NU som kom ut igår, spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0