Underbara Fredag.

Nu är jag på bättre humör igen..
I helgen blir de lite film med Mange och annars blir det inget speciellt att göra precis.
Min blommor där hemma lever än, och dom är vackrare än någonsin. Luktar gott gör dom med!
Tänk va man kan få för 25kr på torget. =)

I förrgår så donade jag där hemma. Fixade en massa saker, borrade exempelvis upp en tavelhylla
ovanför min säng, en hylla i badrummet och 2 st hängare.
Sen satte jag upp 3 st nya tavlor där hemma med.
Sen Syrran flyttade ut så försvann ju alla tavlor helt plötsligt.
Hon räknade att hon hade hela 13 st tavlor som hon gjort lr så var det mer än 13.
Så inte så konstigt det blev tomt hemma hos mig..
Här har vi då hyllan inne på toan med dom två hängarna.
Jag är rätt händig av mig ;)

Men fick bakläxa av Christoffer. Jag har ju inte använt badrumssilikon i hålen där pluggen sitter!!!
och om någon månad så kommer fukten ha trängt in bakom pluggen och då kommer hela mitt
badrum gå sönder och även grannens kök under mig!!!!!!!!!! och det vill vi ju inte.
Så nu får faktiskt Christoffer se till att täppa igen dom hålen igen innan min granne får
göra om hela sitt kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0