De där me Alla <3 Dag Njaaaa...

Igår körde Syrran mig ti Ronneby där jag fick mitt hår klippt av Boodie.
Han är både snabb och jävligt duktig. Och förstår precis hur jag vill ha det.
På endast 30 min i stolen så var jag färdigklippt.
Skulle vilja ha någon annan frilla, men eftersom jag inte hade tillräckligt med fantasi
ti de så fick de vänta.


Efter jobbet beger jag mig ner på stan för att fixa en Alla <3 Dag sak ti Christoffer.
Den dagen är inte speciellt rolig tycker ja.
Onödig dag där de ska uppvaktas hit o dit.
Nog för att jag mer än gärna ger min älskling något fint, det är inte de.
Men ska det verkligen behövas en speciell dag för att man ska behöva visa hur mycket man tycker om någon?
Det blir också alltid en sån jävla uppståndelse på allt folk. Folk blir som galna! 


Kommentarer
Postat av: Kumari

Håller med dig om Alla hjärtans dag. Tycker med det e en onödig dag. Varför visa att man tycker om någon på en speciell dag, varför ente alla dagar?



Puss!

2010-02-10 @ 09:21:23
URL: http://kumarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0