Lördag.

Häärliga Lördag!
Igår kom min älskling hem till mig. Vad jag har saknat han!
Med tanke på att det skulle bli massa snö i skåne så tänkte Christoffer inte komma upp.
Men som tur var så fick han låna Håkans (hans chef) bil.
Och jävlar i de. En riktigt bil har man inte sett försen man åkt,sett den! shit.
Den är grym.
Så igår på kvällen fick jag mig ett av mina bästa åk som jag någonsin har fått. (fast lite rädd var ja allt)

Och här har vi Monstret. Och gubben är jag.
Ja bilen va så pass stor så jag såg inte ens över bakdelen hoho.



Sitter på jobbet nu och bara vill hem. Men slutar 16 idag så det är ju inte så farligt.
Idag ska vi "fira" Alla <3 Dag med lr de lilla vi kommer fira =)
Sen åka en tur med bilen för att impa på Syrran ;)
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0