Vårt Framtida Kök.

På Fredagen så kom Älsklingen och Mange upp för att festa med oss här
i lilla Karlshamn. Och Sanne och Rasmus kom även dom upp från Kristianstad.
Vilken lyckad fest det blev! Bara trevligt folk med massa skratt o skojs.
Dock slutade det inte så lyckligt för mig :(
Jag, Christoffer och Mange gick hem från krogen. Jag hade på mig ett par höga
klackaskor och så var det ju sjukt halt ute.
Jag håller armkrok med Mange för att stödja han lite bättre.
Och då händer det, Mange ramlar ovanpå mig jag faller bakåt och slår mitt huvud rakt mot assfalten!
Ni kan ju tro att tårarna bara sprutade ut ur mig. Det gjorde så fruktansvärt ont.
Men blev tröstad av Christoffer som tog hand om mig sen.
Dagen efter hade jag nog den värsta huvudvärken som jag någonsin har haft.
kanske fick mig en lätt hjärnskakning, vem vet?

Så på Lördagen var det dags för Mange o Christoffer att åka hem.
Men  jag ville ju inte säga hejdå än. Så jag följde med ner ti skåne.
På ett villkor att jag fick låta Christoffer jobba på Lördagsmorgonen med sitt kök.
Givetvis gick det bra. Jag tog hand om hans tvätt så länge.
Här är lite bilder på hur långt min Älskling har kommit med vårt framtida Kök..=)

Kaklet är nästan klart det ska bara fogas med. Passar väldans bra ihop
med tapeten!

Jag är jävligt imponerad av det här fondtapeten. Den är sjuktsnygg!


Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Ajajaj din stackare :( Jättefint kök dock! :)

2010-02-22 @ 18:24:34
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0