Veckan som gått.

Hej hej.
Har inte så mycket att komma med precis.
Har varit en tradig vecka.
Och snö kommer det att bli i helgen vilket inte gör det bättre.
Nu får jag se om pojken kan ta sig upp. Han sa att han skulle ta tåget,
men de tror ja inte på försen jag ser de själv =)
Nå väl så hoppas jag han vågar sätta sig på tåget så jag får träffa han i helgen.
Här vankas ju fest. Vi har fått några som tackat ja i början sen sista minuten så blev det nej.
2 personer som vi ordnade själva festen för, kan inte säga att jag inte är förvånad.
Men men jag hoppas på att Sanne kommer, vilket jävla drag det blir då!

Eftersom vi ska va hos Syrran så har hon ju inte hunnit med o handlat allting
till sitt nya hem, så där kommer jag in i bilden. Jag ska hjälpa till med högtalare
och ja, det var allt.
Inte mycket att komma med, men nog är det de viktigaste med. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0