Veckan.

Kom hem igår. Skönt att komma hem i tid för en gång skull.
Annars brukar det alltid sluta med att jag byttar min förmiddag med Mattes eftermiddag.
Men inte denna gången.

Jobbar helgen denna veckan.
Kanske Christoffer kommer upp till mig på Fredag, om inte så kommer han upp
den 19e. Då vankas det fest. Och inte vilken fest som helst utan Syrrans inflyttningsfest. Javisst =)
Och så kommer även några väldigt gamla kompisar upp från Ystad. Väldans kul!

Det har gått dåligt med GI för mig. Det gick kanon bra första veckan sen dalade det nerför-
Nu när pojken inte har något kök så är det inte lätt att få den maten man vill.
Så nu har jag tatt mig i kragen igen och börjar om. Vilket känns kanonbra.

Idag blir det att fixa o dona, handtvätta, dammsuga, ut & gå. Sen är de ju alla <3 dag på Söndag med.
Jag vet exakt vad jag ska ge Christoffer.

Ohh nu fick jag äntligen tag på min frisör boodie, så idag blir det klippning kl 15,00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0