Förhållande är Tropiskt men "Tråkigt"

Helgen var verkligen lyckad.
Christoffer överaskade mig och kom redan på Fredagen. Då blev jag så klart överlycklig.
På Lördagsmorgonen så åkte vi upp till Växjö och vi blev varmt välkomnade av Magnus och Therese.
Där hade vi en härlig dag/kväll med många skratt och massa Buzz spelande. Superroligt.
Härliga barn har dom med. hehe.
Lilla Ella 8 år är så härlig.
Vi kom in på Romantik och hångla.
Och då tyckte Ella att förhållande är Tropiskt men "tråkigt"   vad får dom allt ifrån? :D 
Vi åkte hem tidigt på Söndagsmorgonen hem till mig. Där kollade vi på film och mös.
Christoffer lämnade mig sen víd 17 tiden för att åka hem ti Skurup igen.

Veckan bjuder aldrig på något speciellt förutom jobb och storstädning av lägenheten
sen tänkte jag de vore på tiden att inhandla mig ett par vinterskor.

På Fredag kramar ja Karlshamn hejdå och Kysser Skurup ett varmt Hej.
Nu har vi fått platser till Avatar 3D också. Isabella har fått plats på Bromölla biograf om 2 veckor.
Christoffer, Jag och Mange ska se den nu på Fredag fast i Tomelilla.
Jag hoppas den är grymt bra nu! som det sägs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0