Helgen

Fredagen blev det Avatar, helt klart den bästa filmen jag sett på länge.
En riktigt drömmare precis som Sagan om Ringen. Enligt mig ligger dom på samma plats.

Lördagen drog vi iväg ti Malmö för att shoppa skor och lite annat smått o gott. Smått o gott blev de för Christoffer,
jag fick nöja mig med ett par låga skor, vilket inte är så bara!
Christoffer handla både vinterskor, vårjacka, armbandsklocka och väggklocka.

Söndagen tog vi en tur till mina föräldrar, dom blev glatt överaskade. Middag bjöds det på och lite prat.
Fick sedan ett gulligt sms från pappa: hej mikaela. mycket trevlig och fin kille du fått tag i. pappa
Hihi han är bara för go. det märkt att han gillar christoffer starkt.

Måndagen fick jag värdens mensvärk, jag led verkligen. Kunde inte sitta ner för då ville jag bara skrika ut av smärta! Så höll det på hela dagen, men blev lite bättre på kvällen som tur var!
Så på kvällen så åkte vi till Christoffers pappa Thomas och hans sambo Anita. Där bjöds det på middag och fika. Sen fixade christoffer deras badrum.

Nu dröjer de innan vi ses igen, hela två veckor. Hur ska detta gå. Hoppas dagarna rinner iväg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0