Fredagen i film och bok.

Så var det min tur att jobba helg. Har precis öppnat kiosken.
Går ju just nu på Rivstart GI där man inte äter några kolhydrater alls.
2 Veckor ska jag hålla på och idag är Dag 4.
Det går riktigt bra, och det är inga konstigheter alls!
Igår kom min huvudvärk vilket det sägs att man kommer ha lite den första veckan men att de sedan kommer gå över.
Utöver min huvudvärk så kollade jag på en rad serier Playa Del Sol, och lite Sex and the city med en hint
av how i met your mother. En helt underbar kväll vill säga!
Har börjat läsa  en bok nu med. Karriär & Köksbesvär av Sophie Kinsella.
Gillar hennes böker dom är väldigt väldigt bra och jäkligt roliga!
                                             

Annars idag är planen att träffa Lisa en stund,och även hinna med en prommis i de gröna sköna.
Isabella ser man inte mycket av nu för tiden, hon är alltid med den där grannen :(
Nog för att jag fick som jag ville nu med att vara själv och slippa höra dålig musik dunkas ut från
högtalarna så fort man kommer hem, samt ett berg stort av disk.
Så ja jag är faktiskt glad ändå :D det är skönt att vara själv!
Nog för att jag saknar henne lite lite lite.....
        


Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, du klagar när jag är hemma, och när jag väl är borta så beklagar du dig över det med ;)

2010-01-24 @ 13:42:17
URL: http://iisabellah.blogg.se/
Postat av: Mikis

Ja uch ja vet inte vad jag ska ta mig till =)

2010-01-24 @ 15:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0