Mår kanon.

Morrn morrn.
Mår skitbra och allting är på topp. Tror det är den nya maten som har gett mig bättre energi.
Vaknar innan väckarklockan ringer på mornarna, och den ställer jag på 03,45. Här har ni en pigg sak!
Det bästaste jag vet är att vakna innan klockan har ringt det är så härligt.
Mina mål består av ex:
Frukost: 04,30 Omelett med grönsallad
Lunch:   13,00 Stekt fläskotlett Keso och grönsallad
Middag   18,00 ungsbakad Torskfilé med hackad bacon, purjolök och grädde över.

Så ser en dag urt hos mig, de jag skippar är då rotfrukter,
frukt/bär och godis där de finns mycket kolhydrater i.
Sen fortsätter man så här i 2veckor, tills man sen går över till fas Två.
Vilket innebär att man kan äta lite fil, yoghurt till frukost,
och 1 frukt om dagen och kanske unna sig lite mjölk med.


Jag har skämmt bort min älskling riktigt mycket, på mornarna när jag har förmiddag så ringer jag
och väcker han kl 05,00 för att han ska komma upp i tid, och detta uppskattar han ju naturligtvis.
Så dom dagarna jag inte har ringt fick ja reda på att han tänkte:
Meh va fan är de me henne, varför har hon inte ringt mig idag!? 
Detta beroende på hans dåliga morgonhumör :D

Jag idag.


Kommentarer
Postat av: Frida -

Vad är det för kost du går på:) ?

Postat av: Mika

Kosten jag går på heter GI rivstart.

Där jag inte äter några kolhydrater alls dom 2 första veckorna.

Man går efter en regel och det är att kolla på förpakningen, 5g av 100g. Alltså innehåller varan 5g lr mindre kolhydrater så är det bara att äta.

Just rivstarten är till för att gå ner i vikt. Men att äta denna maten har fått mig att må super bra med. Och jag har bara hållt på i 1vecka.

Så det är kanon. =)

2010-01-28 @ 06:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0