Detta är ju inte riktigt klokt.

Jag slutar mig aldrig överaskas.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Igår fick jag mitt efterlängtade samtal från Christoffer,
pratade lite om hur dagen har varit och vad han har gjort och hittat på,
samt vad jag gjort under dagens lopp.
Sen frågar han mig: Vill du bli glad?
Jag: vadå :O
Christoffer: Pappa bjuder med dig till Kroatien i September.
Jag: Neheeeeeeee, vaaaaaaaa, du skojar?!, åhhhhh är det sant?!.
Christoffer: hehe ja det är sant, så nu får vi vår resa ihop ändå.

Jag är fortfarande i chocktillstånd.
Christoffers pappa ska bjuda MIG MIG MIG på semester, helt galet!

Efter vårt samtal så såg  jag ut så här, och ja kan meddela att jag fortfarande ser ut så =)

Såå i September blir de Kroatien. Jag, Christoffer, Christoffers brossa, pappa + sambo sen massa kusiner och barn barn, samanlagt blir vi 12 st. Det är nämligen Christoffers pappas sambo som fyller jämt.
Åhh herregud vilket år detta blir.


Kan säga att imorse kl 04,00 tog jag på mig mina nya vackra rosa skor och ställde mig i badrummet för att sminka, platta håret och borsta tänderna.
Det blir ju så mycket roligare om man har något fint på fötterna :D
Tack Älskling för att du finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0