Akut klippning tack.

Jobbet idag har gått bra, tiden har nästan sprungit förbi mig, vilket alltid känns bra när man jobbar.
En grej som jag kom på är att jag är i akut behov av klippning, mitt hår är både slitet och för långt.
Uppklippningen syns numera inte alls. Vilket gör det både svårt att styla ti de o få ut något av det.
Min frisör Boudi är ju utomlands med =/ så jag får tvunget vänta tills han är tillbaka igen.

När jag kommer hem blir det att laga mat, sen ut o gå en prommis och efter det blir det nog solning också.
Försöker bättre på min brännna nu och har hunnit med ett par solningar. Härligt.
Snart är det ju Fredag med =)

Min hårfärg går allt närmre mot brunt nu. Syns väldigt mycket i ljuset. Jag är ju nästan halvägs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0