Solstråle

Morrn morrn.
Idag vaknade jag upp som en solstråle kl 04,00.
Det blev en brakfrukost med stekt ägg, kassler, sallad, keso och te.
Efter de trallade man runder hit o dit samtidigt som man fixade iordning sig.
Ja man kan faktiskt säga att de var den perfekta morgonen för denna veckan.
Sedan traskade jag iväg till jobbet. Det bästa med att gå ti jobbet är att man blir väldigt
pigg, man får in mycket frisk luft under dom där 20 minuterna.


Idag ska jag gå på stan lite med systeryster. Lite shopping av bortagningsmedel och kattmat.
Är så glad nu med då min syster mår bra och är glad igen.
Kan rent sagt säga att hon va en riktig bitter j*vel innan, som en person sa. Nämner inget namn christoffer.... ;)
Men Syrran ta de som en komplimang då du nu är värdens solstråle och det bara lyser om dig hela tiden :D
Du är så fin och det tycker både jag och den anonyma personen C =)

Kommentarer
Postat av: Kumari

Jaaa du har verkligen en spckersöt syster! <3



Hur pallar du gå upp kl fyra och käka frukost?

2010-01-07 @ 09:05:21
Postat av: mika

hihi visst har ja =)

Ja du annika, börjar man 06 så får man gå upp så tidigt =)

2010-01-07 @ 21:37:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0