Häng inte läpp för du är klantig.

Nu sitter man här igen på jobbet efter att ha varit ledig i 2 hela dagar.
Idag slutar jag halv tolv och givetvis så drar jag till Christoffer med halv tolv tåget.
Så är jag i skurup halv 3, lagom tills Stoffe kommer hem.
Bion är fortfarande inplanerad, och nu har vi även lagt in Malmö på vår aganda.
Handla lite skor till mig och ti Stoffe också.

Dagen började bättre idag än gårdagens. När jag hade gjort min frukost som bestod av keso, stekt bacon,
kokt ägg, sallad (jag går på GI nu, helt fantastiskt så bra man mår!) Ja då iaf så skulle jag skära baconen
då hela min tallrik ramlar ner rakt på golvet. -SUCK-
Jag skrek inte, jag skällde inte på någon, jag till och med suckade inte just i det läget.
Jag spelade helcool.
Plockade upp den äckliga maten från golvet o gick ut i köket och fick göra om ALLTING igen.
Men jag tänkte, Neeej jag ska inte bli sur, detta ska inte förstöra min dag!
Och det gjorde det inte =)

Idag är jag sååå pirrig. Ska ju träffa min Christoffer. Hela jag skakar av för lite sömn, lyckokänsla, och
nervusitet. Allt de där blir en förfärligblandning. Men ack så underbar.
Snart får jag hålla om han igen.
Fan va jag älskar honom!

Idag ser jag ut så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0