Jag är såå Lycklig.

Ja det är jag, jag har aldrig varit så här lycklig. Existerade verkligen en sån här lycka?
Ja den gör verkligen det.
Inte nog med att jag är galet kär. Jag har aldrig mått så här bra förr.

När jag är så här glad så gillar jag att unna mig själv något.
Jag gick ner på stan och inhandlade mig en fin blombukett.
Nu står den på mitt vardagsbord och väntar på att slå ut.
En blomma gör mycket.
När man kollar på den så ler man för den är så vacker.
När man luktar på den så luktar de ljuvlig sommar.
Så när du är glad unna dig en vacker bukett.


Och när man är så här glad så slår man på Magnus Uggla och spelar hans låtar på högsta volym.
Magnus uggla kopplar jag till sommaren, sommaren av en massa kärlek.

Och när man sjunger till dom härliga låtarna så sätter man igång och städar.
Hela min lägenhet är nu klinisk ren. Underbart!

Snart kommer min älskade syster hem, då ska vi äta sen ska vi ut och gå.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0