Litta här o litta där.

Igår blev inte som jag hade hoppats.
men jag överlever. Lite film och mys för mig själv funkar de med.
Saknar isa lite nu dock. hmm...Undra när ja får se henne igen.

Men va fan snart är de ju helg igen och då får man på den där glada minen igen =)
vet inte om Jag ska åka ner lr om Christoffer åker upp ti mej, vi ska planera de lite mer i veckan.

Nu medans jag inte har fått tag i min frisör och mitt hår ser för jävligt ut, långt som bara den.
Så fick jag ta saken i egna händer, vilket lädde till rakbena.
Rakbena har jag inte haft sen jag gick i 9an? tror jag..
Det känns fortfarande konstigt fast ja haft de nu hela helgen. Jag tycker ja ser rolig ut.
Fast jag frågade isabella, ser ja konstig ut nu och visar upp mig själv. Hon säger Nepp.
Men hon kan ju ljuga, ni vet för att hon är min syster och känner att hon måste svara nej.

Ska hem kl 18 från jobbet, efter de ska jag göra min lunch och sen traska iväg på en prommis.
Det ska bli skönt att få sig lite frisk luft.

Ja hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0