Sanningen om Mika.

Reklam på tv om öl. en engelsk reklam var det.
Lite beer säger dom.
Jag klämmer ut mig. Öhh vadå LITE ÖL????
Mathias R. Hahahah, dom menar lite beer som i lätt öl. Det är tur du är söt mika...



När Jag och Christoffer åkte hem från Hans bror Magnus så pratade Christoffer lite om mat.
Kommer inte ihåg exakt vad det var men frikadeller var med i bilden.
Då säger Jag: Jahaaa du menar skalade kötbullar?!..
Sen fick Christoffer sig ett gott skratt, och sa: Det är tur du är söt iaf.
Auutch, där kom andra gången som jag fick höra den komplemangen.



En annan gång var på Annans kalas.
Vi åt massa Tropiska frukter.
Jag säger: ohh va heter dom nu? Är de inte Syfilis?
Chrisoffer & co: hahah meeeen Mika de heter ju Fysalis.
Mika: smått röd med ett svagt fniss.



Pratade lite om katter.
Mathias R säger. Varför tror du de vässar klorna på en klösbräda?
Jag säger: För att vässa dom så klart, så dom kan bli vassare.
Mathias R: Hahaha neeej du är då rolig.

Faktisk förstår ja inte den sista än, de måste väl vara för att dom vill få vassare klor? Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0