11 månader av ren lycka.

11 månader av ren lycka har Christoffer och Jag idag.
Vilken underbar tid detta har varit!
Igår överaskade jag Christoffer med att ha köpt 2 vita t-shirts och
en stor växt. (växten såg vi för någon månad sen i en blomsteraffär och Christoffer fattade tycke om den med en gång) så jag bestämde mig för att köpa den till han som en liten gåva på våran dag.
Och han blev jätteglad för båda sakerna.

Varför jag köpte vita t-shirts till han är bara för att Christoffer var så gullig och skulle tvätta mina
vita ballerinaskor (som luktade skunk) så han tvättade dem tillsammans med hans vita kläder.
Och vad händer då?!!
Jo allting kommer ut grisrosa!
Tydligen var där en liten liten röd lapp inne i skon.
Så alla hans vita kläder blev förstörda, där fick han för att han försökte vara snäll =(
Kände mig lite skyldig fast det inte var mitt fel, så vad är de minsta jag kan göra än att ge han 2 nya vita t-shirtar. Det kanske tröstade lite iaf.

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Kumari

Naaw, stackarn! Du e en väldigt snäll flickvän du Mikaela <3 puss

2010-07-01 @ 20:59:02
URL: http://kumarii.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, du måste vara rädd om en sån bra karl :)

2010-07-02 @ 12:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0