Inomhusnoja.

Hej hej.
Härligt väder ute idag, synd att man tillbringar all sin tid inomhus!
Jag får verkligen hoppas att vädret håller i sig till nästa vecka för då
bär det av till Skurup.
Tänkte jag skulle söka lite jobb i Malmö denna gången,
så en tripp dit blir det på Lördagen.
Stranden hoppas jag att det blir på både Torsdagen och fredagen om bara
Christoffer slutar i vettig tid.

Jobbintevjun gick bra i kiosken i skurup.
Nu är det bara att vänta och se om han hör av sig.

Nu är det bara 2månader kvar till min förväntade flyttdag.
Jag hoppas verkligen att det blir i början på September och att någon
vill anställa/provanställa mig.

Här kommer en bild på växten och även de 2 fina t-shirtarna som passade
Christoffer Like a Glove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0