Återblick.

Hej hej.

För att berätta lite vad jag gjort så tänkt jag att vi tar det när jag var i Skurup sist.
När det var som varmast så skulle vi ju självklart åka till stranden men då ringde
Christoffers jobbarkompis och sa att vi gärna får vara hemma i hans hus eftersom
hela familjen ska iväg till Göteborg.
Självklart tackade vi Ja till detta underbara erbjudande.
Vi spenderade hela 2 dagar i poolen.



Nu har jag min underbaraste Christoffer uppe hos mig en hel vecka.
Vi ska mysa riktigt under denna tiden då han har semester och jag jobbar i kiosken.

Östersjöfestivalen har nu börjat och man märker redan att det rör sig mer folk på stationen.
Det blir absolut några turer på stan nu i dagarna för att se vad festivalen har att erbjuda i år.
Kommer bli en kanon vecka med massa skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0