Snart var vi där.

Då var östersjö över och pojken har åkt hem igen.
Tiden gick allt för snabbt och jag hann knappt blund försen det var över.
Nu ser jag fram imot Söndagen då Christoffer kommer upp och hälsar på mig.
Det är mycket jobb nu för tiden så jag har ingen ork att skriva här i bloggen vilket
är väldigt synd, men jag ska försöka bättra mig lite när jag är ledig.

Har haft en bra morgon idag.
Tog en lång promenad för att sen äta en god frulle med kaffe, fil och en tidning i handen
samtidigt som sex and the city rullar i bakgrunden.

I morgon firar Jag och Christoffer 1 år <3
Det har verkligen gått snabbt.
Tyvärr så jobbar jag ju i morgon och slutar inte försen sent på kvällen.
Vi hinner ju inte fira vår dag då, så vi ska faktiskt göra det på
Måndag istället.
Då ska vi verkligen mysa till det ordentligt.

Med all min kärlek till dig Älskling du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0