Intervju idag.

Nu helt plötsligt sitter jag här i Christoffers lägenhet och väntar på att gå på intervju.
Jag är rätt spänd nu faktiskt.
Christoffer ringde mig igår kväll och sa att hans jobbarkompis tjej kommit in på skolan hon sökte till och hon jobbar på ett atg ombud/kiosk så hon rekommenderade mig till hennes arbetsgivare.
Så igår ringde jag till dem och så puff såå fick jag mig en arbetsintervju idag =)
Helt fantastiskt.
Om allting går bra så börjar man kanske jobba där någon gång i September.
Och då har allting verkligen löst sig!
Jag håller mina egna tummar på att de ska gilla mig skarpt och bara be mig ta jobbet.
Men jag får inte ha för höga förhoppningar heller, har förberett mig på att gå och dela ut en massa Cv till affärer och Cafféer.
Nä nu ska jag fixa här lite.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0