Nya Vackra Saker.

Kom hem till min Älskling på Fredagen och ska packa upp mina kläder i sovrummet.
Jag skriker rakt ut när jag ser att min Christoffer (vilket är världens bästa pojkvän i hela världen) har gått och köpt en STOR helkroppsspegel, en ny byrå och 2 skitsnygga sängbord.
Jag har tjatat om en helkroppsspegel i några månader nu eftersom jag alltid får klättra upp på toalettstolen och stå på den för att se mig själv i helhet.
Så nu har jag verkligen fått en skitsnygg helspegel som jag kan kolla mig i hela långa dagen,
Fast jag tycker att Christoffer var mer fixerad av den än jag. =)



Igår gjorde jag ett besök till Laitnor där Syrran befann sig.
Jag fick ju höra att hon har skaffat The Sims 3! (bara mitt favorit spel sen ever!)
Så jag kilar snabbt dit för att spela lite och det blev nog några timmars spelande.
Till att skapa mig själv och Christoffer så att vi kan bli tillsammans, flytta ihop, skaffa barn och till sist gifta oss.
Tyckte att jag skapade en hyffsad lik gubbe av Christoffer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0