Full rulle.

Morrn morrn,
Är inte så trött idag men visst hade jag gärna sovit längre om jag kunnat.
Klockan ringde 03,45 vaknade upp med två goa katter runt om mig som 
var så kelsugna. Jätte mysigt.
Packade klart det sista för att sen äta frulla och kolla lite på tv.
Nu sitter man på jobbat i kiosken och väntar på att klockan ska slå 11,30.
Det har gått 2 veckor sen jag var i skåne sist men det känns som så mycket längre.
Tiden har gått väldigt sakta och det ända jag har hunnit med är mitt jobb.
Jag har ju för tusan knappt hunnit med och handla min mat och inte nog med det så
får min träning lida av det hela.
Men i helgen blir det massa motion, lite jogging och kanske lite rollerblades med.
Kanske även att det blir Malmö i helgen lr så blir det bara en massa mys <3

Nu blir det att läsa min bok som även den fått vänta på hyllan.

 


Kommentarer
Postat av: julia :)

Söt :)

2010-06-18 @ 11:39:43
URL: http://julialixom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0