Nytt fast Gammalt.

Nu har ja fixat mig ett extrajobb på wäggafisk.
Tänkte att jag skulle jobba lite mindre i kiosken och mer på wägga för
att få in så mycket pengar som möjligt.
För just nu behöver jag det verkligen.
Det är ju många saker som händer i sommar så som
Stockholm, resa till Kroatien och sen annat smått o gott =)

Jag skulle ju faktiskt ha träffat Sara imorgon och ridit med hennes häst men
jag tackade ja till att jobba ist.
Men vi ska leka på Fredag ist så ingen skada skedd.

Nu börjar värmen äntligen komma och snart kanske man ligger på en strand 
o bara njuter.
Men värmen håller nog inte i sig länge denna sommaren.
Tror det blir en kort sommar men mycket regn.
Men jag håller tummarna.



 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej Mika! Vad kul å se din sida! : ) Vill bara säga att jag tyckte du hade en sån fin klänning på dig på Johan o Annas bröllop! Supersnygg! Var har du köpt den? Ha en jättegooood dag i solen. Kramis Ninni

2010-06-02 @ 14:15:10
Postat av: Mikaela

Hej Kära kusin.

Tack så mycket!

Åh tack vad glad jag blir.

Den är köpt på TK som det heter här i Karlshamn.

Men den är nog ca 4 år gammal nu om inte äldre och affären TK har slagit igen. =(

Ha en underbar dag du med! Kramar

2010-06-02 @ 15:50:22
URL: http://mwiggberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0