Underbar dag idag.

Hej hej mina fina.
Hoppas er dag är så bra som min är.
Idag jobbar jag i kiosken vilket känns som en evighet sen sist.
Hann inte med min promenad på morgonen för jag var verkligen tvungen att städa
lägenheten. Det var ingen vacker syn.
Men nu är det nästan kliniskt rent igen.
Har fått mer jobb på Wägga nu, tror nästan jag är uppe i heltid.
Denna månaden har jag bara jobbat 13 dagar men är redan uppe i 124h inte illa va!?
Det blir nog en fin slant i slutet av månaden, en slant som jag verkligen har förtjänat.
När jag nu är här i kiosken igen så rusar ju tiden bara iväg.
Va tusan ska man redan gå hem, jag har ju knappt jobbat något??...
Men underbart att komma hem vid 18 och ta det lugnt.
Sen blir det faktiskt att hälsa på Johan och Anna som kom hem från sin smekmånad idag.

Nu ska jag fortsätta jobba, Kraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0