Midsommar 2010.

Nu har midsommar varit och det har varit en underbar sådan.
Allting var väldigt lyckat från maten till sällskapet.



Och sist en helbild på mig som jag fick ta hemma för att se vilken outfit man skulle ha och vilka skor så klart.

Vi hann även med att besöka mina föräldrar på Lördagen, där åt vi middag och efter det tog jag med
Christoffer på en rundtur i Simrishamn.
På Söndagen så blev det en biltur till stranden med massa fika och där blev vi liggandes i några timmar.
Vid 19 tiden så åkte vi och hälsade på Christoffers mamma. 
Ja det är vad vår helg bestod av.
Snart snart flyttar man ner. Det är ju bara någon månad kvar nu.
Hoppas tiden bara rusar förbi, Jag vill ha Oktober NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0