Lycka.

Imorgon är jag faktiskt ledig, ska bli såå skönt.
Ska koppla av på stranden med syrran och bara njuta av livet om bara så för en stund.
Lite vandring på stan efter det så har jag en jättebra heldag!
Sen blir det tuffa tider på wägga fisk från Torsdag till Lördag.
Och nu stänger varmköket kl 21,00 ist för 20,00.
Detta betyder att man kommer att jobba från
11,00 till 23,00.
Så nu har  jag bestämt mig för att sluta jobba i kiosken.
Jag jobbar alldeles för mycket som det är nu,
och jag vill inte riskera att gå in i väggen för att ha
fått mig en överdos av arbetslivet.
Så från och med på Torsdag så kommer jag enbart jobba på Wägga.

Nu kommer det nog dröja 3 veckor innan jag får träffa min prins.
Han kommer upp vecka 29 och stannar här HELA veckan. Jag är så glad!
Man kan ju nästan säga att detta är en liten liten försmak av vad som komma skall.
Nog för att jag vet att Christoffer och Jag kommer bli världens bästa Sambosar.
Har jag sagt hur lyckligt lottad jag är?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0