Pink Lady

Nu mera är den pigga mika en trött mika.
Men inte såå trött bara lite.
Har nu jobbat min andra dag på wägga fisk och det gick jättebra.
Och ja, seriöst så tycker jag det är roligt.
Det var riktigt härligt att få igång sitt speed igen.
Nu när man jobbar här i kiosken så är det långt ifrån det tempot jag är van vid.
Jag är ju van att rusa fram och tillbaka o fixa o dona.
Har faktiskt fått jobb ända fram till September så det känns bra.
Nu måste vi bara fixa schemat här i kiosken med.
För jag orkar absolut inte jobba dubbelt!
Nu är det bara och se hur de andra två mupparna här i kiosken klarar av att jobba mer. =)

Ja hur får jag då min tid att räcka till att hälsa på min älskling i skurup.
Det är lite sämre med det, jag har ju inte satt upp mig på varje helg utan lämnat några för att åka ner ti skurup men det kanske blir 1 till 2 helger i månaden.
Och det är ju inte kul alls.
Men detta betyder ju att min kära också kan jobba som tusa och spara ihop pengar han med.
Även om detta är dåligt så är det ju en liten gnutta fördel med det också.
Men vi är starka och klarar detta right babe?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0