Tittut.


Tittut.
Ah pigg är jag idag iaf. Lite uttråkad dock.
Och jag som jobbar till kl 18,00. vad sjutton ska jag göra av tiden?
Snart är det nästa helg igen jag längtar som tusan,
hoppas hoppas vädret blir bra då så jag och stoffis kan ligga på plajan o njuta!
Imorse vaknade jag redan kl 07 sen var det full fart, dammsuga, putsa, diska, rensa lådan bla bla.
Härligt med lite fart så där på morgon kvisten.
Efter storstädningen blev det lite gröt och Entourage på datan.
Ikväll ska jag minsann ut och jogga nu när jag är tillräckligt pigg igen.
Dumt nog så orkade jag inte laga något igår för jag var så trött, så idag få man äta en torr sketen fläskotlett och potatis (jag rikitgt längtar) NOOOOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0