2010 kommer bli ett kanon år.

Johan och Annas Bröllop närmar sig med stora steg.
Detta är det första bröllopet som jag ska gå på, ni kan ju förstå att jag är helspänd :D
Bröllopet kommer att äga rum i Göteborg.
Hur vi kommer dit är fortfarande inte fixat, antingen blir det tåg lr bil.
Min älskling ska också följa med oss upp, det är jag väldigt glad över!
Han och jag dansandes tätt imot varandra. Romantik.

Veckan efter Johan och Annas bröllop så gifter Erik och Sandra sig i Brösarp.
Mina älskade vänner, jag är så glad för eran skull.
Sandra och Erik har varit ett par sen vi gick i hmm 1a ring?, Ja iaf så är det en evighet.


Ja sen är det massa massa mer saker som händer detta året.
Jag ska ju inte avslöja allting än.
Men det kommer så småningom.

Nu blir de kaffe och sen hem för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0