Blommigklänning.

Godmorgon på min lediga dag.
Nu vanknade jag för ett tag sen och jag känner mig pigg och glad.
Ska strax göra min morgon gympa, bäst är ju på morgonen sägs det.
Idag har jag äntligen fått en tvättid med. Den var efterlängtad.
Ja så idag blir det en del tvättande för min del..
Men jag ska faktiskt gå på stan med syrran idag med.
Gå igenom alla affärer se om man hittar något mer att köpa.
Igår gick jag en runda själv, och jag fann en del saker.
Som den här klänningen på JC för 299:-
Frågan är nu om jag ska behålla den lr lämna tillbaka den? Jag är kluven.


Igår så köpte jag även Gele kit som jag fick förslag från Anna,
Det var ju inte det lättaste att sätta på innan man kom in i det hela.
Men sen gick det faktiskt rätt så snabbt.
Och jag är riktigt nöjd med resultatet.
Kan köpas på Lindex för 150:-
Varar i ca 1mån, så detta är ju ett bättre alternativ om man inte har råd
att lägga så mycket pengar på riktig manikyr som kostar ca 800:-

Kommentarer
Postat av: Bella

vackert! :D

2010-03-30 @ 12:09:48
URL: http://iisabellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0