Brännmärkt.

Hemma igen från skåne. Hääärligt. Njeee.
Lördagen var underbar. Trevlig förfest med trevligt folk.
Utestället som var en lada? jo så kan man nog beskriva stället. 
En gigantisk lada fyllt med folk.
Många hade tatt sig tiden att klä ut sig med, eftersom det var Sällskapsresan som tema.
Vinnaren vann en resa. Han som van förtjänade det.
Han hade nämligen klätt ut sig till (Invalido)
Ja invalido är killen som åker rullstol för han är för full och har däckat. För er som sett filmen vet.
Ladan..
 

Innan vi skulle iväg så plattade jag mitt hår. På nått sätt så råkade jag bränna min kind.
Så idag har jag fått ett snyggt brännmärke rakt på kinden.
Inte så farligt stort men uch va ont det gjorde i stundens hetta!
Ja ni kan ju se det lite där iaf :P Dagens stora händelse för Mika.

Hmm fast imorgon så åker jag ner till skåne igen :D
Ja jag ska va där från Tis- Tor sen hem Fredag för jobb sen åker jag ner
på Fredag förmiddag igen hihi. Ja är man kär så är man <3


Kommentarer
Postat av: Kumari

Men sluta åk ner dit hela tiden! Lägg pengarna på en resa till Sthlm istället ;)

2010-03-15 @ 21:42:55
Postat av: Mika

hihihi åh annika annika.

Jag vill så gärna hälsa på dig och se hur ni bor.

Men nääär? Just nu sparar ja mina pengar till resan i september. och pengarna som blir över lägger ja på att resa ti skåne.

2010-03-16 @ 13:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0