Färdigt.

För det första så vill jag säga Grattis till Mig och Christoffer som hade 7månader ihop igår! <3 
Det firade vi med en fin middag hemma i det nya köket.
Kan inte riktigt fatta hur snyggt allting blev.
Fan va Christoffer är DUKTIG!!




Annars i helgen så gick det mesta åt att få köket klart.
Så ja hjälpte till så gått jag kunde med det lilla jag kunde göra, så som städning
och hålla lite lodstockar o brädor =)
Men på Söndagen var allting klar. så då fick jag ha Christoffer för mig själv!
Vilket var mysigt att äntligen få lite tid med han.
Nu är jag hemma igen i Karlshamn. Känns sådär.
Nästa gång jag åker ner till Skåne blir om 2 veckor.
Då blir det röj o uppträdande på en krog med artisten som sjunger:
-När en flicka talar skånska.
Det kommer no bli riktigt roligt.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

OJOJ, va snyggt det var:) När får vi hälsa på?

2010-03-02 @ 17:30:34
Postat av: Mika

Visst blev det!

Christoffer och jag sa den 14e på Söndagen om ni kan då? =)

2010-03-03 @ 10:06:34
URL: http://mwiggberg.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Åh, nej den dan kan jag inte ska hälsa på Anna min gamla kollega. Det är bestämt sen lång tid tillbaka ,

kan vi inte komma nån annan dag?

2010-03-03 @ 18:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0