Hemmagjord burgare.

Nu har min Älskade åkt hem igen han körde mig till jobbet och tog en kaffe med
mig sen åkte han vidare ner mot skåne.
Saknar han redan. Men snart ska jag ju åka ner till han igen.
Den helgen ska vi hinna med både de ena o de andra.

Igår åt vi nått så fruktansvärt gott. Det godaste vi båda hade ätit på länge.
Vi bestämmde oss för att göra hemmagjorda burgare.
Eller ja det enda som var hemmagjort var brödet.
Det blev ett GI bröd, det var riktigt tiktigt gott.


Idag slutar jag jobba kl 18 efter det så blir det att göra hemmagympa.
sen slänga i sig lite mat,
kanske har jag lite rester i kylen.
Annars blir det nog sängen tidigt idag.
Inget ovanligt med det, jag föredrar att lägga mig tidigt så kan jag vakna
ännu tidigare på morgonen och ha hela dagen framför mig som en glad sprallig tösabid. 

För er som vill ha nått skönt att lyssna på en sån här härlig söndag, 
er ger jag The Beach Boys-Kokomo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0