Ris lr skor.

Ja då var det dags att ställa fram klockan igen.
Ljusare och varmare tider är snart här.
Det är nu man ser alla härliga sommarkläder i affärerna och man bara längtar tills man kan ta på sig en fin sommarklänning eller ett par snygga shorts.
Men det är inte så lång tid kvar nu, är det inte i slutet på April som den riktiga sommaren börjar komma?
Jag tar iaf tillbaka att det är försommar nu :P
För just nu är det inte alls varmt och det regnar för det mesta,
Min dag med ballerinaskorna blev inte så lyckad som jag hade hoppas på.
Mina fötter var dyngsura efter att ha gått i regnet.
Så jag sätter tillbaka mina fina ballerinaskor på fyllan för att sedan ta fram dom om kanske 1månad igen.

Lingonveckan, säkert den jobbigaste veckan för alla kvinnor här på jorden.
Men bergis den jobbigaste för just mig.
Denna ständiga magsmärta som jag får stå ut med.
Mamma föreslog att jag skulle köpa en riskudde,
En sån där man värmer i micron så att den blir varm och sedan har den på mage för att lindra smärtan.
Men uch och suck tänker jag då.
Seriöst, hur kul är det att lägga ca 300 spänn på RIS!!!? vilken människa gör det?
Vet ni vad man kan få för 300 spänn jooo ett par riktigt snygga skor!
Och när man har köpt de där snygga skorna så kan man ju bara stå där rakt upp o ner och tänka för sig själv: Åhh va vackra dom är, vilket jävla kap jag har gjort!
För jag tror inte det är så kul att stå och beundra ris.
Vad är enorm magsmärta jämfört med ett par snygga skor.
Men det där är ju bara vad jag tycker ;)

Som dom här godingarna från skopunkten för endast 299:-
Eller en ful riskudde för samma pris, är det svårt att göra ett val lixom?





Kommentarer
Postat av: Miwa

Fixa en stor petflaska istället och fyll den med varmt vatten :) det går lika bra de, som en riskudde. Och dricker du inte läsk, så é det ändå billigare att köpa 1-2 liter cola och hälla ut det, än att slänga 300:- på en riskudde ;)

2010-04-02 @ 22:56:55
URL: http://miiwaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0