Still in Skurup.

Sitter fortarande nere i skåne.
Jag byttade min förmiddag med syrran. Snäll som hon är så gick hon med på det! Tack älskade du =)
Så nu slipper ja lägga pengar på att åka hem på Tordagen och sen åka ner ti skåne igen på Fredag förmiddag.
Igår fick jag som jag ville, vädret var helt underbart. Så jag tog min bok en kopp kaffe och en pläd satte mig på balkongen och bara njöt av solen och att det faktikt börjar bli varmt ute.
Imorgon ska Christoffer jobba med hans mammas kök. Jag tänkte faktiskt dra ner till simrishamn då
och hälsa på mina föräldrar. Det ska bli mysigt. Hoppas bara dom är hemma så dom inte är i karlshamn :O

Nä nu ska jag öhhhh kolla lite tv, plocka undan all disk (vilket jag redan har gjort)
jag försöker njuta av ledigheten men det är bara såå tradigt när man inte har något o göra.
Ja man ska inte klaga. Jag har bra jobbetider och är ledig ofta.
Nu en go kaffe.

Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0