Tillbaka till GI

Sitter på jobbet och väntar på att Syrran ska komma hem från mötet med
Blekingetrafiken. Sen ska hon iväg och handla saker ti kiosken,
medans jag glatt får jobba kvar. Så går det när man inte har något körkort Mikaela!

Efter jobbet har jag mitt schema fullproppat.
Det ska tränas och tränas och tvätta.
Har skärpt till mig med maten nu igen. Har ju blivit rätt fel dom senaste veckorna.
Så nu ska jag bli pigg o glad igen med den underbara GI maten...

Hur underbart är det inte med solen som börjar titta fram om dagarna.
Jag längtar så tills man kan ha sommarkläder på sig,
Fina klänningar med blommor och härliga färger och till det söta sandaletter.


Nu blir det kaffe samt fortsätta läsa på min bok En shopaholic får en syster som jag nu ligger låångt efter med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0