Skånelandet.

Vaknade piggt o glatt idag med.
Nu för tiden så får jag aldrig några långa uppesittarkvällar.
nej jag ligger i sängen 21 och ibland to.m. kl 20. Ja inte på helgerna, då jag försöker
iaf vara upp till kl 00. vilket kan va riktigt tufft.
Men jag tycker det är bättre att vakna tidigt än att sova bort hela dagen till klockan 11-12 så som vissa gör (syrran)
Fast idag var jag så uttåkad efter att ha packat min väska dammsugit, rensat labans låda, fyllt på m. mat
så jag drog till jobbet hela 45min tidigare.

Snart snart lr rättare sagt om exakt 3h drar jag ner ti skåne m. syrran och LAAAAITHNOR.
Jag älskar hans efternamn. Tänk er att ni säger de med Tysk grov accent så blir de skitroligt.
Jag bugar och bockar och tackar mister F för att han vill köra en sån omrunda bara för att lämna av mig!
Syrran och han ska ju ti Simrishamn och Jag ska ti Skurup, det är väl ca 30mil onödigt körande för dom.

Så nu sitter jag här och hoppas på att få mycket att göra så tiden susar förbi mig.
Saknar min käraste så.

Bio var det med inplaner på söndag. Shutter Island tror ja den hette. Skulle tydligen va JÄTTE BRA.
Så vi får se vad jag tycker om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0