Poff piff paff

Mitt lilla brännmärke börjar nu försvinna helt.
Tur jag slapp åka in ti sjukhuset för brännskada ;p

Nå väl nu är Tisdagen här och snart poff piff paff så är kl 18,30 och jag sitter på tåget ner mot Malmö igen.
Jag har ju min Kära vän Kumari i Sthlm som jag ännu inte har hälsat på (skam) jag vill så gärna!
Det är inte allt för långt, och att tacka nej till underbara sthlm de kan man bara inte göra.
Jag ska ta mig ett snack med syrran min, kanske en roadtripp ti sommaren. Hur kul hade inte det varit!!

När ja kommer ner ti Skurup så ska vi motionera sen värdera Christoffers lägenhet.
Ja sen hinner vi inte med så mycket mera.
Jag hade så gärna velat sätta mig på ballkongen/ett café och bara njutigt av en go kopp kaffe.
Vi får se om vi får tiden att räcka till.

Nämen se där är jag idag.
Kofta från HM
Linne JC
Byxa Carl Oskar & Christina
Skor skopunkten.


Kommentarer
Postat av: Kumari

Pick me, choose me, love me! (greys citat)



Det skulle vara kul om ni kom upp i sommarn! Ska du i killen ut och resa? Puss

2010-03-16 @ 21:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0