Ny frilla, ny säng vad näst?

Ja nu har man bytt frisyr med.
Det hände när jag var hemma hos mamma och pappa och besökte dom.
Mamma och jag fick ett ryck och så lite klipp här o litta där så helt plötsligt hade jag lugg.
Jag trivs bra i det, lätt att fixa till. Men hur lång tid ja kommer ha det de vet jag inte.
Förmodligen blir de tills håret växt ut så ska jag prova rakbena igen. Trivdes bra i det när mitt hår va längre.
som bilden nedan.



Och nu ser man ut så här.



Hela veckan har varit fantastisk med christoffer.
Saknar han redan så jag vet inte vart jag ska ta vägen. buhu :(
Igår blev det malmö för att köpa en ny säng till lägenheten.
Jag säger lägenheten som om den är våran nu.
Jag känner ju mig så hemma där redan.
Iaf så kollade vi på en säng, först in på Ikea men uch där var ju så rörigt och så mycket folk man fick bara ont i huvudet.
Så vi drog till Sova ist och oj vilken service.
Vi hade 2 st som hjäpte oss med vilken säng som passade våra ryggar bäst.
Speciellt Christoffers rygg eftersom han har såda problem med den.
Så det blev den här UNDERBARA sängen som Christoffer köpte.
En Tempur Relaxation säng med svart sänggavel. Sjukt snygg.
 

Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Åh så söt! Du passar jättebra i lugg :)



Tack för tipset om makrillfilé - det gillar jag ju faktiskt o borde äta oftare :)

2010-03-22 @ 14:13:36
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: jeanette

frisyren passar dig jättebra!!!

2010-03-22 @ 17:35:45
URL: http://bosing.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Allt klär en skönhet:)

2010-03-26 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0