Laban.

Har haft ångest nu några dagar sen jag lämnade Laban själv så länge med bara syrran som tog hand om han.
Jag ångrar det bittert =( och jag har lovat mig själv att aldrig göra om det igen!
Så under noggranna funderingar så kom jag fram till en jättesmart idé.
Mamma och Pappa kan ju ha Laban hemma i deras hus.
Han hade nog trivits jättebra där. Han och deras katt Shiwas hade nog blivit riktiga polare.
Dom hade lekt med varandra och jagat varandra en massa.
Det här hade varit en bra lösning, tills jag flyttar ihop med Christoffer.
Och ja menar Mamma och Pappa har redan 2 katter, vad spelar en liten pluttkatt till för roll?  ;D
Och som bonus så får dom ju att jag kommer och hälsar på mer =)
Grejen är att jag bara vill Labans bästa så han mår bra och har någon att leka med.
  

Igår gick Jag o Syrran på stan.
Jag köpte ett nagelack som får mina naglar att bli finare.
Sen blev det en lång prommenad i skogen och efter det middag och filmen Have you heard about the Morgans.
Vi hann inte se klart den helt, så det får jag ta och göra idag när jag har tid.
Men av det jag såg så tycker jag den verkade bra.
Hittade en jätttesöt klänning på Jc med som jag blev kär i. Vit tubklänning med rosa blommor.
Kanske ska jag köpa den och ha den på bröllopet ist.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0