Designa din blogg med hjälp av Kim.

Tack alla för att ni gillade min nya frisyr, jag börjar trivas i den mer och mer =)
Kumari. Jag och pojken ska ut och resa i sommar.
Jag har även pratat med Syrran och vi alla är sugen på en tripp till Sthlm.
Eller ja, jag har sagt det till Syrran och Fille men jag har faktiskt inte pratat med min pojke om det hihi.
Men han är nog lika på som resten av oss är!
Så ett sådant besök kan du ju räkna med.

Nästa helg blir det lite påskfirande med christoffers pappa och hans sambo.
Och även med mina föräldrar på Söndagen.
Ska bli roligt, vår försa påsk ihop -yay-

Men åh vilket härligt väder det är ute.
Just nu vill jag bara sitta på ett café och njuta av solen och en stor kaffe.
Typiskt att man jobbar.
Något som har gjort mig superglad är att H&M äntligen öppnar i Karlshamn, och dom öppnar IDAG!
Ska göra ett besök dit imorgon hade jag tänkt, ska ju ändå hjälpa brossan med kostymen
så varför inte svänga inom där sammtidigt.

Här nedan så har ni ett väldigt bra förslag.
Min kära vän Kim designar bloggar till ett mycket bra pris.
Om ni använder Koden nedanför så får ni 10kr rabatt på kostnaden för designen.
Även jag tjänar lite på att ni använder koden.
Länken här nedan går vidare till lite mer information om design och priser.
Jag ska själv få min blogg designad av Kim, så jag kan varmt rekommendera han!  

Kupong koden : DESIGN0100

http://www.threezool.se/webb-shopp/hjalp-med-webbdesign/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0