Fredagen/Lördagen i lite bilder.

ojojoj vad jag har stått i på min lediga Fredag.
Jag fick hela min lägenhet dammsugad och skurad och jag tvättade även mina fönster (vilket man kanske gör vart 4år) ;P Därför känner jag mig extra stolt över det.
Inte nog med att jag var duktig med städningen så fick jag en hel del motion.
Morgon gympa innan frulle,
Efter det så träffade jag Sara för en rund tur med hennes söta hund Tira.
Vi kollade även in H&M som öppnade i förrgår,
Jag tycker faktiskt att de hade ett mycket bra sortiment.
Efter min tripp med Sara så var det dags att möta upp min kära bror Mathias för prövning av kostym.
Oj va stilig han blev! Han kommer vara så snygg till Bröllopet.
Sen traskade jag hemmåt och åt en väldigt god middag med Kyckling och Blomkålspuré.
Ja sen var det dags att ut o gå igen i den härliga vädret.
När jag sen kom hem hann jag kanske vila i ca 30min innan syrran ringde mig och ville ut o gå,
och klart att jag inte tackade nej till det.
Det blev en massa kacklande på 45 min =)


Idag är det Lördag, och jag har för första gången på mig mina ballerinaskor.
Ja, det är faktiskt så varmt så man kan ha på sig sommarskor nu.
Det känns så underbart.
Luften är lite kylig men inte den här obehagliga kylan.
Det är kylan som säger att det är vår. 
Ja man kan t.om. säga att det är försommar nu. Åh så ljuvligt!


Idag kommer även föräldrarna upp och hälsar på oss barn.
Vi ska ha ett "Möte" och disskutera hur vi kan göra för att förbättra vår försäljning i kiosken.
Och även hur vi ska göra när jag flyttar ner ti skåne.
Hur Syrran och brossan ska jobba, ska vi anställa en till lr ska det bara vara dom två som ska jobba.
Vi ska bolla lite ideér och se om vi kommer fram till något vettigt. 
Ha en underbar Lördag.
Och honey, I love ya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0