Onödigt inlägg men ändå.

Var riktigt trött när jag gick upp idag.
Fastän jag vaknade innan klockan ringde 04 så var det jobbigt att ta sig upp.
Jag brukar ALDRIG snoza och då menar jag aldrig.
Man blir ju bara tröttare av att göra det eller hur?
Jag vet en som älskar att snoza och de är Christoffer, jag blir rent ut sagt förbannad.
Är det lönt att ställa klockan på 05,00 och sen snoza fram till 06,00? =)
Speciellt när det alltid är jag som får stänga av alarmet och aldrig han, eftersom han aldrig vaknar.


Han har en sån där klocka som en lampa tänds först, sen när alarmet drar igång så är det
en massa apor, fåglar och bongotrummor som för ett jävla oväsen.
Får jag själv säga det så är det fan de värsta alarmet man kan vakna till, man får ju hjärtklappning innan man ens stigit upp ur sängen...Min signal har jag på mobilen, en lugn o skön låt med Regina Spector- On the Radio Super härligt att vakna till.

Självklart vaknar aldrig söta Christoffer när detta oväsnet drar igång och jag lovar er det är inget lågt djungelljud, nej det är no säker 10 decibell!
Så vem är det som alltid alltid får stänga av den där dumma väckarklockan (vilket egentligen är en mycket fin väckarklocka)
jo det blir ju jag som får göra det.
Det jag ville säga var att,
Hur kan en människa sova sååå hårt jag fattar inte det?

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är ett släktdrag, jag lovar! ;-)

2010-03-09 @ 08:25:03
Postat av: Magnus

Jaha, det kunde man ju ge sig f-n på, att frugan skulle kommentera det...



Sleep on Christoffer, du har mitt fulla stöd! :)

2010-03-11 @ 19:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0