Ledig dag.

Min lediga dag idag, åh så härligt och fint väder är det med.
Fast just nu sitter jag på jobbet bytte av syrran som var tvungen att åka iväg.
och brossan måste handla ti kisoken. Så då fick jag hoppa in.
Men efter jag varit här så ska jag gå hem igen, sen ska jag nog ut och gå en runda.
Det är ju inte precis kallt ute heller.

Måste iväg och veckohandla med, uch det är så tradigt.
Ska gå igenom några kokböcker som jag inte ens har bläddrat i än.
Men där finns massa goda recept. Christoffer lånade en GI bok av mig.
Lägger han bara till ex potatis o ris så funkar ju de ti hans träning.
Gi recepten är så jäkla enkla att laga och de flesta går ju bara på max 20min.

Nu blir de kaffe och läsa nya Hänt Extra.
Tycker egentligen det är en skittidning men jag läser den bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0