Charader kvällen.

Vilken härlig kväll det var igår.
Vi drack öl lyssnade på härlig musik och spelade charader.
Det var länge sen man fick sig ett så gott skratt.
Har för mig jag har spelat det där charaderspelet förr, men då hade vi verkligen inte
så kul som vi hade igår.
Bilder kommer att komma så snart jag får de av syrran.
Saknade min Älskling väldigt mycket bara, men på torsda kväll ses vi igen <3
Idag är man rätt sliten, lr jag klarade mig hyffsat bra ändå.
Det slank ju ner några öl.
Men 2 huvudvärkstabletter i morse sen var de fixat.
Tanken var faktiskt att vi skulle dra ut igår.
Men vid 23,30 satt de flesta och gäspade stort (och då är även jag inräknad)
Jag sa ti syrran,
Duu ska vi verkligen dra ut? jag är rätt sliten..
-jo det är jag med. Vi skiter no i de.
Jag kilar nu Heeeeej då..
Sen gick jag hem och somnade bums.
Vad ska man göra?, Man är ju inte 20 längre ;)
Man orkar inte med sena nätter och långa utekvällar längre.
Föredrar faktiskt en bra rulle med mina kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0